maandag 10 augustus 2015

Thuis in Toronto

Ik begon woensdagavond aan een Noord Amerikaanse tour, die erg vertrouwd begon in Toronto. Het is heerlijk zomerweer in Toronto, en dan is deze stad helemaal geweldig. Het voelde echt goed om weer even terug te zijn.  Ik heb in 43 jaar in heel wat plaatsen gewoond; Zoetermeer, Rotterdam, Wageningen, Caterham, Wiesbaden, Arnhem, Vleuten, Barcelona, Toronto en Camberley. En hoewel we erg tevreden en gelukkig zijn met ons nieuwe huis in Camberley, was Toronto mijn favoriete plek. Ik heb al genoeg geschreven over waarom ik Toronto fantastisch vind, en zal dus niet in herhaling vallen. http://lagerweijtjestoronto.blogspot.ca/2015/07/vaarwel-toronto.html.

Met Andrew, de nieuwe topman bij Quark, ging ik donderdagavond uit eten bij Barberian steakhouse, die bekend staat om zijn wijnkelder. http://www.barberians.com. Ze beweren zelfs tot de top drie wijnkelders van Canada te behoren. In totaal ligt er voor vier miljoen dollar aan wijn opgeslagen. En naast de wijnen zijn ook de steaks helemaal geweldig. Het blijft een van de voordelen van Toronto; je kan hier altijd weer nieuwe goede restaurants ontdekken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten