Dinsdag vlogen we naar Miami.
Ik had nog wat Air Canada mijlen over, dus kon ik voor ons vluchten
regelen. Helaas niet non-stop, want we vlogen met Air Canada partner Lufthansa
via Munchen. Een stopje is de moeite van een gratis vlucht wel waard, echter
het leverde wel wat stress op, want onze vlucht vanuit London was vertraagd. We zouden
slechts 30 minuten overstaptijd overhouden, en moesten ook nog van terminal
wisselen. Gelukkig bracht de service en Duitse efficientie van Lufthansa de
oplossing. Al voor de landing werd opgeroepen dat we ons direct bij de uitgang
van de gate bij een speciaal persoon moesten melden. Die stond inderdaad klaar
met een bordje, en leidde ons snel via personeelsgangen naar een busje.
Vervolgens reeds hij ons over het vliegveld naar het volgende terminal en onze
gate. Waar we vervolgens weer netjes bij de gate werden afgezegd. De kids
vonden deze “VIP” behandeling reuze interessant, en we haalden uiteraard onze
vlucht. En toen ik tegen ons mannetje de opmerking maakte, “ik hoop dat onze
koffers het ook halen”, zei hij dat deze “dezelfde behandeling” zouden krijgen,
en het “100% zeker” zouden halen. Wow Lufthansa, indrukkekkende service!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten